به گزارش پارس نیوز، 

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز در آغاز جلسه هفتگی کابینه اعلام کرد که فردا دوشنبه به اروپا سفر و در این سفر به طور خاص درباره ایران رایزنی می‌کند. 

در صفحه فیسبوک کابینه آمده است که نتانیاهو در این سفر به انگلیس، آلمان و فرانسه می‌رود تا به گفته او، بر ثبات موضع اسرائیل در ممانعت از ساخت سلاح اتمی توسط ایران تأکید کند. 

موضوع دومی که طبق این گزارش، نتانیاهو در دیدار با سران سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان آن را مطرح می‌کند، تلاش اسرائیل برای مقابله با ایران در سوریه برای ممانعت از استقرار ایران در نزدیکی مرز سوریه با فلسطین اشغالی است. 

نتانیاهو در ابتدای جلسه امروز  گفت: فردا به اروپا می‌روم؛ جایی که با سران سه کشور یعنی آنگلا مرکل (صدر اعظم آلمان)، امانوئل ماکرون (رئیس جمهور فرانسه) و «ترزا می» (نخست‌وزیر انگلیس) دیدار و درباره تحولات منطقه‌ای صحبت می‌کنم. البته گفت‌وگوها حول محور ایران است؛ اول مقابله با برنامه هسته‌ای ایران و با بهتر است بگویم، ادامه مقابله با برنامه هسته‌ای ایران.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: بر حقیقتی غیرقابل تغییر تأکید خواهم کرد؛ محتوایش این است که اسرائیل اجازه نمی‌دهد ایران سلاح اتمی در اختیار بگیرد. دومین موضوعی که درباره آن گفت‌وگو خواهم کرد، مقابله با توسعه و تجاوز ایرانی‌ها در همه جای خاورمیانه و در رأس آن، سوریه است». 

هم‌اکنون سه کشور اروپایی در حال رایزنی و گفت‌وگو با ایران هستند. تهران از آنان خواسته تا منافع ایران در برجام را که آمریکا از آن خارج شده است،‌ تأمین کنند تا تهران از آن خارج نشود.