به گزارش پارس نیوز، 

تصمیم دولت قطر مبنی بر ممنوع کردن ورود کالا‌های کشور‌های عربستان، بحرین، امارات و مصر، مورد توجه شهروندان قطری قرار گرفته و آن‌ها با راه اندازی هشتگ‌هایی در شبکه اجتماعی توئیتر بر حمایت خود از تولیدات ملی قطر تاکید کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با راه اندازی هشتگ "#سحب_منتجات_الفجار" (تحریم کالا‌های فاسدان) و "#معا_لدعم_المنتجات_الوطنیة" (حمایت از کالا‌های ساخت داخل) از تصمیم اخیر دولت این کشور استقبال کردند.

کاربران قطری در این هشتگ‌ها کالا‌های تولید قطر و کالا‌های وارداتی از کشور‌های اروپایی و دیگر کشور‌ها را به اشتراک گذاشتند.

قطر شنبه شب ورود کالا‌ها و تولیدات امارات، عربستان، مصر و بحرین به این کشور را ممنوع کرد.

وزارت بازرگانی قطر همچنین اعلام کرد که اقدامات خود علیه کالا‌های این ۴ کشور را تشدید خواهد کرد و اقدامات گمرکی مناسب و بازرسی‌های ویژه برای کالا‌هایی که از این کشور‌ها وارد می‌شود، انجام خواهد شد.

"سعید المری" یکی از کاربران قطری گفت که کالا‌های ساخت داخل، کیفیت خود را ثابت کرده است و ما می‌توانیم با بزرگترین شرکت‌ها در سطح دنیا رقابت کنیم.

عربستان، امارات، بحرین و مصر از پنجم ژوئن گذشته (۱۵ خرداد) روابط خود با قطر را به‌بهانه حمایت این کشور از تروریسم قطع و تمام گذرگاه‌های زمینی، دریایی و هوایی خود با قطر را مسدود کردند.