به گزارش پارس نیوز، 

پایگاه اینترنتی روزنامه «رأی الیوم» در یادداشتی با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران و دیدار مقامات کشورمان با مسئولان آمریکایی برای  گفتگو درباره این توافق نوشت: ایران در دو روز گذشته درباره قدرت اتحادیه اروپا برای حفظ توافقنامه هسته‌ای دچار نوعی نگرانی و تردید شده است. این تردید حتی در دیدار ظریف، وزیر امور خارجه ایران، با میگل آریاس کانیتی کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا، نیز به چشم می‌خورد.

نویسنده این مطلب نوشت: ما در حالی با انبوهی از اظهارات مقامات ایرانی و اروپایی درباره توافقنامه هسته‌ای و آینده آن روبرو هستیم که تنها ۵۰ روز از فرصتی باقی مانده است که حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، برای اتحادیه اروپا به منظور اتخاذ تصمیمات حمایت‌گرانه از منافع ایران در توافقنامه هسته‌ای تعیین [و اعلام] کرد در غیر این صورت ایران از این توافقنامه خارج خواهد شد.

در ادامه این مطلب آمده است: توافقنامه هسته‌ای روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد. اکنون جنگ سردی بین اتحادیه اروپا و واشنگتن در حال شکل‌گیری است. در عین حال اسرائیل و برخی کشور‌های منطقه منتظرند و پشت پرده برای نابودی این توافقنامه تلاش می‌کنند و همین ما را وادار می‌کند این وقایع را جنگ جهانی اقتصادی اول بنامیم و در انتظار آینده باشیم که چه کسی پیروز خواهد شد.