به گزارش پارس نیوز، 

منابع سوری اعلام کردند: تروریستها خیابان های النیل و الخالدیه در شهر حلب را هدف حملات راکتی و خمپاره ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر پیشروی های ارتش سوریه ضد داعش در جنوب دمشق ادامه دارد.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش سوریه به پیشروی در جریان عملیات خود ضد تروریستهای داعش ادامه می دهند و حلقه محاصره را بر آنها تنگ تر کرده اند. ارتش سوریه تروریستهای داعش را در مساحت کوچکی در شمال محله الحجر الاسود به محاصره درآورده است.

خبرنگار سانا گزارش داد: ارتش سوریه از تاکتیک های جنگی برای پاکسازی مناطق باقیمانده تحت اشغال داعش بهره می برد و استحکامات و تونلهای آنها را زیر آتش گرفته است.

نیروهای ارتش سوریه از آپارتمانی به آپارتمان دیگر و از ساختمانی به ساختمان دیگر داعشی ها را تحت تعقیب قرار داده است و آنها را در منطقه ای که ساختمانهای بلند دارد به محاصره درآورده است و تروریستها تلاش می کنند که با تک تیراندازهای خود و سنگر گرفتن در ساختمانهای مسکونی و تونلها و ساختمانهای بلند علیه ارتش سوریه تحرکی انجام دهند اما جانفشانی ارتش سوریه و تجربه بالای آنها همه تحرکات را ناکام گذاشته است و ارتش سوریه در آستانه پاکسازی الحجر الاسود از لوث تروریستها و اعلام غوطه غربی به عنوان منطقه کاملا امن است.

شایان ذکر است که ارتش سوریه از حدود یکماه قبل دست به عملیات نظامی دقیق برای پایان دادن به حضور تروریستها از جنوب دمشق دست زد و بر محله الماذنیه، القدم، العسالی، الجوره و بخش اعظم الحجر الاسود مسلط شده است.