به گزارش پارس نیوز، 

اسکات ریکارد، کارشناس سابق اطلاعاتی آمریکا، در گفتگو با شبکه تلویزیونی پرس تی وی، درباره کشتار فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی گفت: به نظر من حسن روحانی، رئیس جمهور ایران صد در صد راست می گوید که اسرائیل با توجه به حمایت‌های بی چون و چرای دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گستاخ شده است.

این روزها می بینیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، جرائت زیادی پیدا کرده است و در برابر کارها و سیاستهایش اصلا پاسخگو نیست. در سازمان ملل متحد نیکی هیلی، نماینده آمریکا، هر آنچه در انتقاد از اسرائیل بوده، را وتو کرده است. در واقع می توان گفت از زمان لیندون جانسون در دهه شصت که به شدت به علت باورهای صهیونیستی خود از اسرائیل حمایت می کرد، اسرائیل تا این حد گستاخ و بی‌پروا نشده بود.

هم اکنون علاوه بر آمریکا بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه عرب نیز به نوعی از اسرائیل حمایت می کنند. در واقع ما می بینیم بسیاری از کشورهای اتحادیه عرب با نیروهای مخالف اسد همبستگی و همسویی دارند که از جمله آنها عربستان سعودی و امارات متحده عربی و اردن است که عملا در جبهه اسرائیل علیه سوریه و مقاومت قرار گرفته اند. باید در نظر داشت هم اکنون نوار غزه به بزرگترین اردوگاه زندانیان در جهان تبدیل شده است؛ زیرا نزدیک به دو میلیون فلسطینی بیش از یک دهه است تحت محاصره زندگی می کنند.

وی افزود بر اساس آمار موجود درصد بالایی از مردم غزه کودکان هستند که هدف مجازات جمعی اسرائیل به عنوان نیروی اشغالگر قرار دارند؛ و ما می دانیم که اسرائیل رژیمی آپارتاید و نژادپرست است. به نظر من تنها چیزی که می تواند این رژیم آپارتاید اسرائیل را تسلیم کند، تحریم جهانی و گسترده است. فلسطینیان باید همچنان به قیام صلح آمیز خود ادامه دهند و نباید برده اشغالگران اسرائیلی شوند و باید به مبارزه خود با اشغالگران اسرائیلی ادامه دهند.