به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از اکسپرس نیوز، نظامیان ارتش هند در تیراندازی یک سویه شهرهای مرزی پاکستان را هدف قرار داده و موجب کشته شدن یک زن و سه کودک شدند.

«ژنرال آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد: در این حمله 10 شهروند دیگر پاکستانی نیز زخمی شدند و اکنون در بیمارستان‌های منطقه تحت درمان قرار دارند.

این مقام ارشد نظامی گفت: در پاسخ به این حملات نیروهای ارتش پاکستان مقرهای نظامی که از آن جا حمله صورت گرفته بود را نابود کردند و تبادل آتش در منطقه ادامه دارد.

از سوی دیگر «محمد فیصل» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با محکوم کردن حملات مکرر هند در مرز مشترک با پاکستان از احضار سفیر این کشور خبر داد.

وی گفت: وزارت خارجه با احضار سفیر دهلی‌نو در اسلام آباد اعتراض شدید خود را نسبت به بی‌توجهی دولتمردان دهلی‌نو به وضعیت مرزهای مشترک اعلام کرده است.

محمد فیصل گفت: درحالیکه حدود 140 روز از سال 2018 می گذرد ارتش هند بیش از 1000 بار به سوی مرزهای پاکستان آتش گشایی کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان افزود: در این حملات 28 شهروند پاکستانی کشته و بیش از 117 نیز زخمی شدند.

تنش‌ها میان هند و پاکستان پس از روی کارآمدن ترامپ و سخنان متناقض او افزایش یافته است و دولت دهلی‌نو اخیرا با ساخت سدی بر سرچشمه یکی از رودهای مشترک میان دو کشور باعث اعتراض دولتمردان پاکستان شده است.