به گزارش پارس نیوز، 

«جو لوکهارت»، مشاور مطبوعاتی سابق بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان ان به «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید توصیه کرد به دونالد ترامپ اولتیماتوم بدهد در صورتی که باز هم او (ترامپ) دروغ بگوید، از سمت خود کناره گیری می کند.

وی در این خصوص گفت: سارا سندرز هم اکنون اطمینان دارد که رئیس جمهور یک دروغگوست. او باید این ریسک را انجام دهد و به رئیس جمهور بگوید که اگر باز هم به من دروغ بگویی، از این پست کناره گیری می کنم. ما بدون شک می دانیم که رئیس جمهور آمریکا هرچه که به نفعش باشد را بیان می کند و هیچ احترامی برای حقیقت قائل نیست. بنابراین او (سندرز) هم به این مسئله آگاه است.

سارا سندرز از هفته گذشته تاکنون به دنبال افشای جزئیاتی درباره اینکه دونالد ترامپ مبلغ 130 هزار دلار حق السکوت برای ساکت نگه داشتن استورمی دنیلز، بازیگر زن فیلم های مستهجن به وکیل شخصی اش پرداخت کرده است، مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفت و به دروغگویی از سوی خبرنگاران متهم شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی جنجال‌برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با بازیگر زن فیلم های مستهجن، وکیل شخصی ترامپ مبلغ 130 هزار دلار چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 به او حق السکوت داده است. وکیل ترامپ پیشتر ادعا کرده بود که این پول را از جیب خودش به استورمی داده است.

این درحالی است که دونالد ترامپ مدعی شده بود از پرداخت این پول هیچ اطلاعی نداشته است. سارا سندرز هم گفته بود هر اطلاعاتی که در این خصوص داشته را در اختیار همگان قرار داده است. وی همچنین گفته بود نخستین بار زمانی از بازپرداخت این مبلغ از سوی ترامپ به وکیل شخصی اش مطلع شده است که رودی جولیانی، وکیل کنونی ترامپ هفته گذشته آن را در شبکه فاکس نیوز افشا کرد.