به گزارش پارس نیوز، 

روزنامه صربستانی داناس افزود: روحانی چنین اظهاراتی را هنگامی ایراد کرد که رئیس جمهوری آمریکا تا 12 ماه می (22 اردیبهشت) تصمیم نهایی خود درباره ماندن و یا خروج ایالات متحده از برجام را اعلام می کند.
این روزنامه چاپ بلگراد یادآورشد:این توافق در خصوص برنامه هسته ای ایران بین تهران و آمریکا، چین، روسیه، آلمان، فرانسه و انگلیس امضا شد که به موجب آن تحریم جمهوری اسلامی در قبال محدود کردن برنامه هسته این کشور لغو گردید.
این روزنامه صربستانی نوشت: فرانسه، انگلیس و آلمان تلاش کردند تا رئیس جمهوری آمریکا را متقاعد کنند که این توافق نامه برای متوقف کردن توسعه برنامه هسته ای ایران بهترین است. سازمان ملل نیز به ترامپ هشدار داد که نباید از برجام خارج شود.
داناس ادامه داد: با این حال ترامپ اعلام کرد که اگر کنگره و کشورهای اروپایی معایب آن توافق نامه را برطرف نکنند، آمریکا در 12 ماه می از توافق نامه خارج خواهد شد.
این روزنامه چاپ بلگراد ادامه داد: رئیس جمهوری ایران امروز در سخاننی که از تلویزیون این کشور پخش شد، گفت در صورتیکه آمریکا از برجام خارج شود، بخاطر آن دچار پشیمانی تاریخی خواهد شد و کشورش آمادگی و برنامه برای هر تصمیمی که واشنگتن اعلام خواهد کرد، دارد.
روزنامه صربستانی افزود: ایران معتقد است که برنامه هسته ای اش بطور کامل صلح آمیز و مذاکره دوباره درخصوص برجام نخواهد کرد.
شبد**اروپام**463**1010