به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گردان‌ها امروز یکشنبه در بیانیه‌ای عنوان کرد که این شهدا در حال انجام یک ماموریت امنیتی و میدانی خطرناک بودند و یک سامانه جاسوسی فنی رژیم صهیونیستی را که در نوار غزه به منظور هدف قرار دادن ملت و مقاومت فلسطین جاسازی شده بود، پیگیری می‌کردند.

در این بیانیه آمده است که این شش شهید فلسطینی پس از تلاش فراوان و شبانه روزی موفق شدند این سامانه خطرناک را کشف کنند و از ملت و مقاومت فلسطین در برابر خطری بزرگ دفاع کنند و اینگونه این طرح جاسوسی بزرگ دشمن صهیونیستی و سازمان اطلاعات آن را به شکست کشاندند.

گردان‌های قسام افزود که این شهدا جان خود را فدای ملتشان کردند و موفق شدند این سامانه خطرناک دشمن صهیونیستی که به منظور انفجاری خودکار طراحی شده بود، را کشف کنند.

قسام تاکید کرد که ما این مبارزان دلاور که در راستای جنگ مغزها با دشمن صهیونیستی عملیات‌های حساسی و خطرناکی را پشت سر گذاشتند و دستاوردهای مهمی برای مقاومت کسب کردند، می‌ستاییم و به آنان درود می‌فرستیم.

این گردان‌ها تاکید کرد که هنوز بخش‌های مهمی از این عملیات پیچیده امنیتی باقی مانده است که به یاری خداوند به زودی جزئیات آن را برای ملت فلسطین فاش خواهیم کرد.