به گزارش پارس نیوز، 

  به نقل از اکسپرس نیوز، نواز شریف نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان گفت: دوران حکومت پنج ساله ما با پیشرفت پاکستان همراه شده و همه مردم می‌توانند ادعای ما را تائید کنند.

وی افزود: پایان حملات گروه‌های تروریستی، بازگشت امنیت به شهر کراچی، حل معضل کمبود انرژی و... همه در دوران حکومت ما رقم خورده و این به مردم کمک می‌کند تا در انتخابات آتی بهترین گزینه را انتخاب کنند.

نواز شریف بیان کرد: هنوز هم این سوال برای من مطرح است که دلیل رد صلاحیت شده من چه بوده است؟ در حالی که واقعا هیچ گونه فساد اقتصادی درمورد اثبات نشده است.

رئیس سابق حزب نواز ضمن انتقاد به عمران خان  گفت: او از ساختن یک پاکستان جدید حرف می‌زند درحالی که حتی نتوانسته شهر خود یعنی پیشاور را به خوبی بسازد، اگر شما به ایالت خیبرپختونخوا بروید متوجه می‌شوید که کمبود انرژی در این ایالت چه اندازی جدی است.

نخست وزیر سابق پاکستان گفت: در انتخابات آتی رقیب اصلی ما قدرت‌های پنهانی هستند و سازمان‌هایی مقابل ما صف آرایی خواهند کرد که هرگز دیده نمی‌‍شوند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند نواز شریف به زودی به جرم فساد اقتصادی مجازات شده و حتی ممکن است در زمان برگزاری انتخابات زندانی باشد.

با نزدیک شدن انتخابات در پاکستان بسیاری از احزاب سیاسی در تلاش هستند تا با سفرهای انتخاباتی و برگزاری جلسات بزرگ آرا مردم را به سمت خود جذب کنند.