به گزارش پارس نیوز، 

 یک منبع نظامی به المسیره گفت: نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی در "السدیس" واقع در نجران را هدف حمله غافلگیر کننده خود قرار دادند که در پی این عملیات شماری از نظامیان سعودی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند. همچنین در این عملیات یک خودروی نظامی متجاوزان منهدم شد.

دفع حمله متجاوزان سعودی در جیزان

نیرو‌های یمنی امروز موفق شدند تلاش نظامیان سعودی برای پیشروی به سمت کوه "الدود" در جیزان را دفع کنند که در پی این عملیات شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که تلاش نظامیان سعودی برای پیشروی به کوه الدود با حملات هوایی جنگنده‌ها و بالگرد‌های ائتلاف متجاوز سعودی به این منطقه همزمان شد.

در پی انفجار یک بمب در مسیر حرکت خودروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "قیفه" در البیضاء، شماری از آن‌ها کشته و یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت: یگان مهندسی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد به وسیله بمب یک خودروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در جبهه "المهاشمه" در بخش "خب و الشعف" در استان الجوف منهدم کند.

از سوی دیگر نظامیان سعودی مناطق مختلف بخش "رازح" در صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

حمله جنگنده‌های سعودی به بانک مرکزی در صعده

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه شنبه بانک مرکزی یمن شعبه استان صعده را دوبار بمباران کردند که در پی این حملات خسارات گسترده‌ای به ساختمان این بانک وارد آمد.

خبرنگار المسیره گزارش داد حمله جنگنده‌های متجاوزان به این بانک در لحظه عبور خودرو‌ها و شهروندان از خیابان صورت گرفت.

حملات توپخانه‌ای یمنی‌ها به مواضع مزدوران در تعز

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "الهاملی" در بخش "موزع" در تعز را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.