به گزارش پارس نیوز، 

ارتش سوریه امروز با همراهی نیروهای جبهه مقاومت با پیشروی در منطقه حجر الاسود، شبکه تونل های متعلق به تروریست ها و مجموعه ساختمان های منطقه المعامل را در جنوب دمشق آزاد کرد.

ارتش سوریه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت  با همراهی نیروهای جبهه مقاومت با پیشروی در منطقه حجر الاسود، شبکه تونل های متعلق به تروریست ها و مجموعه ساختمان های منطقه المعامل را در جنوب دمشق آزاد کرد.

حملات هوایی و زمینی ارتش سوریه و محور مقاومت به مواضع گروه های تروریستی داعش و جبهه تحریرالشام (جبهه النصره) در حجرالاسود و اردوگاه یرموک در جنوب پایتخت این کشور همچنان با شدت ادامه دارد.

حملات ارتش سوریه و جبهه مقاومت پس از بی نتیجه ماندن مذاکرات برای خروج گروه های تروریستی از منطقه حجر الاسود و اردوگاه یرموک در جنوب دمشق از 9 روز قبل آغاز شد.

اردوگاه یرموک و منطقه حجر الاسود اکنون به طور کامل در محاصره ارتش سوریه و نیروهای جبهه مقاومت قرار دارد.

حمله ارتش سوریه و جبهه مقاومت به مواضع گروه تروریستی داعش در پنج روز گذشته، به آزادسازی محله الزین حدفاصل دو شهرک یلدا و الحجر الاسود در استان ریف دمشق منجر شد.

پس از اخراج تروریست ها از غوطه شرقی، ارتش سوریه این فرصت را پیدا کرد تا کار تروریست های حاضر در جنوب پایتخت در غوطه غربی را نیز یکسره کند.