به گزارش پارس نیوز، 

 خانواده هدار گولدن اعلام کرد که هیچ اطلاعی از ارائه طرح جدید یا حصول پیشرفت در ماجرای آزادی نظامیان اسیر صهیونیست (آرون شائول و هدار گولدن) ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، این خانواده صهیونیستی همچنین خاطرنشان کرد، یحیی سنوار، رئیس جنبش مقاومت اسلامی در غزه تنها کسی است که از سرنوشت نظامیان اسیر صهیونیست و دیگر صهیونیست‌های بازداشت شده نزد حماس در غزه اطلاع دارد.

خانواده گولدن از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای کابینه امنیتی خواست که حماس را برای دستیابی هر چه سریع‌تر به توافق مبادله اسرا تحت فشار قرار دهند.

دفتر نتانیاهو هم در واکنش به این اخبار با اشاره به این که مذاکراتی برای نهایی شدن قرارداد مبادله اسرا در جریان است، اعلام کرد، یرون بلوم، مسئول رسیدگی به امور نظامیان اسیر و ناپدیدشده صهیونیست و هیأت وی برای آزادی نظامیان صهیونیست اسیر در نوار غزه حتی زیر سنگ‌ها را هم می‌گردند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که نمی‌تواند جزئیات تلاش‌های بزرگ و پیچیده اسرائیل در این زمینه را فاش کند؛ چرا که ممکن است به کانال‌های مذاکره با حماس در این زمینه ضربه بخورد.