به گزارش پارس نیوز، 

 

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در این پیام از طرف خود و سایر رهبران حزب الله شهادت این مجاهد بزرگ و فرمانده شجاع را به عبدالملک بدرالدین الحوثی و خانواده صماد تسلیت گفت و برای آن‌ها و تمامی نیرو‌های جنبش انصارالله و مردم مقاوم و مظلوم یمن آرزوی صبر و پیروزی کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه تاکید کرد، شهید صماد پشتوانه بزرگی برای مردم یمن در این مبارزه بزرگ بود و نمونه یک رهبر شجاع، فروتن و مسؤولیت پذیر بود که همواره در میادین نبرد حضور داشت و دوستدار شهادت بود.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: شهادت چنین رهبرانی نیروی محرکی قدرتمند و بزرگ برای سایر مجاهدین و مظلومین برای ادامه دادن به راه جهاد و مقاومت و صبر و تحمل دشواری‌هاست.

وی در این پیام تاکید کرد: این جنایت در کنار سایر جنایات دشمن عربستانی-آمریکایی در حق مردم یمن نشانه دیگری از تاریکی و وحشی‌گری رهبران این کشور‌ها و در عین حال نشانه صبر، مظلومیت و حقانیت مردم غیور یمن است.

سید حسن نصرالله در ادامه به عبدالملک بدرالدین الحوثی ابلاغ کرد، به خوبی احساسات شما را در این روز‌ها و در پی این اتفاق بزرگ درک می‌کنم، تجربه‌های مشابهی در این مورد داشته‌ام، اما ایمان، صبر، اراده قوی و قدرت شما در تحمل سختی‌ها باعث می‌شود که ان شاء الله شما از این مصیبت سر بلند بیرون آیید.