به گزارش پارس نیوز، 

 «اسرائیل از درون» (Israel Inside) عنوان مجموعه برنامه‌ای است که با هدف بررسی ویژگی‌های رژیم اسرائیل و سیستم داخلی آن در شبکه پرس تی وی در دست تولید است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی شرکت آپارات در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای در لندن تولید می‌شود و مسائلی همچون تبعیض‌نژادی و فساد حکومتی را در اسرائیل مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

«اسرائیل از درون» شامل آیتم‌هایی مانند گفت‌وگوی کارشناسی، گزارش، مستند کوتاه، تحلیل انعکاس اخبار در رسانه‌های اسرائیلی و شبکه‌های اجتماعی است و طی آن حییم برشیث (Haim Bresheeth) مدرس دانشگاه به عنوان مجری با کارشناسان آشنا با مسایل داخلی اسرئیل به گفت‌وگو می‌نشیند.

تولید دو قسمت از برنامه ترکیبی « اسرائیل از درون» با موضوعات «قطع مستمری بازماندگان جنگ جهانی دوم» و «هردی ها» (یهودی های ارتودوکس مخالف رژیم صهیونیستی در داخل اسراییل) شروع شده و موضوع سایر قسمت های آن در مرحله طرح و بررسی قرار دارد.

این برنامه که نگاهی نقادانه به تحولات درون اسرائیل اعم از سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داشته و از حضور تحلیلگران برجسته این حوزه بهره خواهد برد،با مدت زمان 20 دقیقه در انگلیس تولید می‌شود. پرس تی وی پخش این مجموعه را در آینده نزدیک آغاز می‌کند.