به گزارش پارس نیوز، 

همزمان که رسانه‌های رژیم صهیونیستی درحال آماده‌سازی و تحریک‌ افکار عمومی درباره جنگ با ایران هستند (+) روزنامه‌ای اسرائیلی مدعی شد که نتایج یک نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان داده، علی‌رغم راضی بودن صهیونیست‌ها از زندگی در سرزمینی اشغال شده، اما نگرانی‌ها و تنش‌های امنیتی در منطقه آنها را درباره جنگ هراسان کرده است.

در این نظرسنجی اینترنتی که از سوی روزنامه «معاریو» انجام شد، بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان (۵۲درصد) نگران وقوع جنگی تمام عیار در آینده نزدیک هستند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» درپی هشدار ایران مبنی بر گرفتن انتقام حمله به پایگاه هوایی تی۴ در سوریه، ۳۴ درصد از نظردهندگان، بیشترین تهدید امنیتی برای این رژیم را از سوی دشمنان خارجی مانند ایران، حماس و حزب‌الله می‌دانند.

۳۲درصد از افرادی که در نظرسنجی شرکت کردند، عملیات‌های فلسطینیان را جدی‌ترین تهدید برای خود دانستند. همچنین ۳۲ درصد از نظردهندگان، هزینه‌های معیشتی و نابرابری اقتصادی در رژیم صهیونیستی را تهدیدی امنیتی می‌دانند.

بامداد روز دوشنبه ۲۰ فروردین بود که پایگاه هوایی تی۴ در سوریه هدف حمله هوایی و اصابت چندین موشک قرار گرفت. گفته می‌شود در این حمله حداقل ۱۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وزارت دفاع دفاع روسیه افشا کرد دو جنگنده اف۱۵ رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، ۸ فروند موشک به سمت پایگاه هوایی تی۴ در حمص شلیک کردند. ۵ فروند از این موشک‌ها توسط پدافند هوایی سوریه هدف قرار داده شد اما ۳ فروند دیگر به پایگاه اصابت کرد.

«علی‌اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل نیز روز سه‌شنبه تاکید کرده بود جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن پایگاه هوایی سوریه بدون پاسخ نخواهد ماند.