به گزارش پارس نیوز، 

بلومبرگ با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت مشاور زن سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با ارائه دادخواستی به دادگاه فدرال نیویورک، خواستار لغو پیمان‌نامه عدم افشایش شد تا بتواند علیه رئیس‌جمهور آمریکا و تیم انتخاباتی اش شکایت کند. جسیکا دانسون که ماه گذشته میلادی این دادخواست را تسلیم کرده بود، می گوید پیمان‌نامه عدم افشا که او در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا برای پیوستن به ستاد انتخاباتی ترامپ امضا کرد مانع از آن شده است که وی بتواند درباره تبعیض جنسیتی اعمال شده علیه خود صحبت کند.

دانسون پیش تر دادخواستی را علیه ترامپ به دادگاه نیویورک تسلیم کرده است؛ اما به سبب پیمان عدم افشایی که امضا کرده است، نمی تواند این شکایت خود را پیگیری کند. او می گوید زمانی که به عنوان مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ مشغول به فعالیت بوده توسط یکی از مقامات رده بالای این ستاد مورد آزار و اذیت لفظی قرار گرفته است.

دادخواست دانسون پس از آن مطرح می شود که استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های مستهجن آمریکایی، نیز که ترامپ بیش از یک دهه پیش با او رابطه غیراخلاقی داشته است، ماه گذشته میلادی شکایتی را به دادگاه تسلیم کرد و خواستار لغو پیمان عدم افشای خود شد.

همچنین، کارن مک‌دوگال، مدل مجله مستهجن آمریکایی، ماه گذشته با طرح شکایتی، دونالد ترامپ را به داشتن رابطه ناشروع با خودش متهم کرد.