روز سه‌شنبه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به پوشش خبری رسانه‌ها درباره عملکرد دولتش واکنش نشان داد.

وی در پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر نسبت به «داستان‌سرایی اخبار جعلی» درباره هرج و مرج در دولت و احتمال کناره‌گیری کارکنان کاخ سفید واکنش نشان داد.

وی در این پیام نوشت: «داستان سرایی جدید اخبار جعلی این است که کاخ سفید دچار هرج و مرج شده است. این اشتباه است. همواره افرادی وارد دولت و از آن خارج می‌شوند و من می‌خواهم پیش از تصمیم‌گیری نهایی درباره آنان، با آن‌ها با جدیت صحبت کنم. البته همچنان افرادی هستند که می‌خواهم تغییرشان دهم (زیرا فردی کمال‌گرا هستم). هرج و مرجی در کار نیست. کاخ سفید سرشار از انرژی است.»

این توییت در حالی منتشر شده است که روز گذشته، سم نانبرگ، مشاور سابق ترامپ، روز دوشنبه در مصاحبه‌های خود با چند رسانه خبری، ادعا کرد دونالد ترامپ درباره ملاقات یک وکیل روسی و دونالد ترامپ جونیور، فرزند رئیس جمهور آمریکا، اطلاع داشته است.

در پی این مصاحبه، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، روز دوشنبه ادعاهای این مشاور سابق را رد کرد و آن‌ها را نشانه‌ای از «عدم آگاهی» خواند.

سندرز گفت: «من مطمئن هستم او (نانبرگ) اطلاعی درباره این مسئله ندارد زیرا اظهاراتش اشتباه است. همانگونه که پیشتر بارها گفته ایم، هیچ تبانی با ستاد انتخاباتی ترامپ صورت نگرفته است.»

با این که نانبرگ روز دوشنبه گفت به احضاریه برای شهادت درباره پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا توجه نخواهد کرد، به نظر می‌رسد امروز نظر وی تغییر کرده است. نانبرگ روز سه‌شنبه در گفتگو با آسوشیتدپرس گفت: «با آن‌ها (تیم تحقیقاتی رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره تبانی ادعایی روسیه و ترامپ) همکاری خواهم کرد.»