صهیونیستی هاآرتص، یکی از دوستان و همدستان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است طی ساعات آینده شهادت خود در خصوص اتهامات فساد نتانیاهو موسوم به «پرونده 4000» را به نفع پلیس تغییر دهد.

«سلومو فیلبر»، وزیر ارتباطات رژیم صهیویستی یکی از متهمان پرونده 4000 است. او مظنون است که به همراه مقامات ارشد شرکت مخابراتی «بِزِک» و سایت «والا» --از زیر مجموعه های شرکت بزک-- در راستای ارتقای موقعیت سیاسی نتانیاهو و پوشش مثبت خانواده وی فعالیت داشته است.

فیلبر در حالی قصد دارد شهادت خود را به نفع تحقیقات پلیس و علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تغییر دهد که پیش از این نتانیاهو با انتشار ویدئویی هرگونه اتهام علیه خود را رد و آنها را بی اساس عنوان کرد.

هفته گذشته پلیس اسرائیل با ارسال نامه ای به دستگاه قضایی این رژیم خواست تا ضمن بررسی مجدد پرونده نتانیاهو، او را به دلیل دریافت و پرداخت رشوه متهم معرفی کند. در پی هماهنگی پلیس رژیم صهیونیستی با دستگاه قضایی، فیلبر آمادگی خود را برای تغییر شهادت خود علیه نتانیاهو اعلام کرد.

پرونده جدید فساد مالی نتانیاهو که موسوم به «پرونده 4000» است به پلیس ارجاع داده شده و گفته می‌شود که خطرناکترین پرونده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.