در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و کاخ سفید ماجرای پرداخت حق السکوت به «استفانی کلیفورد» بازیگر فیلم های مستهجن را تکذیب کرده اند اما دیلی میل به نقل از «استیو بانون» استراتژیست سابق کاخ سفید اعلام کرده که وکیل دونالد ترامپ به 100 زن حق السکوت داده تا آنها ماجرای روابط نامشروع خود با ترامپ را افشا نکنند.

روز جمعه روزنامه وال استریت ژورنال خبر داده بود که وکیل ترامپ به استفانی کلیفورد 130 هزار دلار حق السکوت داده تا ماجرای روابط خود با ترامپ را افشا نکند اما «مایکل کوهن» وکیل رئیس جمهوری آمریکا خبر دادن حق‌السکوت به هنرپیشه فیلم های مستهجن را تکذیب کرد.

مایکل کوهن در شبکه فاکس نیوز گفت: این گونه شایعات از سال 2011 به این سو به کرات مطرح شده است اما رئیس جمهوری ترامپ بار دیگر چنین شایعاتی را به شدت تکذیب می‌کند.

این وضعیت در حالی است که پیش از این 13 زن با متهم کردن ترامپ به فساد اخلاقی از وی شکایت کرده بودند اما هر یک از این شکایت ها به گونه ای مختومه شده است.

استفانی کلیفورد در جمع های خصوصی مدعی شده است که پس از دیدار با دونالد ترامپ در ماه ژوئیه سال 2006 با او رابطه داشته است. این در حالی است که رئیس جمهوری کنونی آمریکا در سال 2005 با ملانیا، همسر سوم و کنونی اش ازدواج کرده بود.

در جریان کارزار انتخاباتی سال 2016 چند مورد اتهام در زمینه رفتار نامناسب با زنان علیه دونالد ترامپ مطرح شده بود.