دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه خود را با توئیتی علیه اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) آغاز کرد.

ترامپ با انتشار یک پیام در حساب توئیتری خود اعلام کرد «شهرت اف بی آی از بین رفته است.»

او خطاب به جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی که در ماه مه اخراج شد، نوشت: «کومی پس از سال ها در مدیریت اف بی آی و تحقیقات فریبکارانه و پوشالی پرونده کلینتون، شهرت آن (اف بی ای) را از بین برده و به بدترین (سازمان) در طول تاریخ (تبدیل) کرده است. اما جای ترس نیست، ما عظمت را به آن برمی‌گردانیم.»

ترامپ: شهرت اف بی آی از بین رفته است

ترامپ پیش از این نیز با انتشار توئیتی، اف بی آی و جیمز کومی را به نابود کردن زندگی مایکل فلین، مشاور سابقش و بی تفاوتی در قبال پرونده هیلاری کلینتون متهم کرده بود. او در این توئیت نوشت: «ژنرال فلین به اف‌بی‌آی دروغ می‌گوید و زندگی او نابود می‌شود. در حالی که هیلاری کلینتون خبیث در بازجویی معروفی که به هنگام تعطیلات در اف‌بی‌آی انجام شد هیچ سوگندی یاد نمی‌کند، صدایش ضبط نمی‌شود و دروغ‌های بسیاری می‌گوید اما چرا هیچ اتفاقی برای او نمی‌افتد؟ »

ترامپ روز گذشته نیز با انتشار توئیتی به اعترافات فلین درباره همکاری با روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داده بود. رئیس جمهور آمریکا در این پیام توئیتری نوشت: مجبور بودم مایکل فلین را اخراج کنم، چون او به معاون رئیس جمهوری و پلیس فدرال آمریکا دروغ گفته بود. او به این دروغ‌ها اذعان کرده است. مایه تأسف است، زیرا اقدامات فلین در دوران انتقال قدرت قانونی بودند. هیچی چیزی برای پنهان کردن وجود نداشت.

انتهای پیام/

 

پیام توئیتری دونالد ترامپ درباره اف بی آی