«شان اسپایسر»، سخنگوی سابق کاخ سفید  که پیش از این همواره  یکی از سوژه های طنز برنامه های تلویزیونی بود، شب گذشته در شصت و نهمین دوره از جوایز اِمی حاضر شد.

استفان کالبرت، مجری این برنامه با کنایه به اظهارات اغراق آمیز پیشین شان اسپایسر درباره جمعیت زیاد حاضر در مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: متاسفانه امشب و در این لحظه نمی توان گفت که مخاطبان ما چقدر زیاد هستند. منظورم این است که کسی هست که بگوید مخاطبان ما چقدر زیاد هستند؟ شان تو می دانی؟

حضور غافلگیرکننده سخنگوی مستعفی کاخ سفید در مراسم جوایز اِمی+تصاویر

در این لحظه او به دعوت استفان کالبرت با  ظاهری مشابه برنامه طنز «ساتردی نایت لایو» روی صحنه آمد و موجب تعجب تماشاگران به خصوص «ملیسا مک کارتی»،بازیگر نقش اسپایسر در برنامه های طنز شد. ملیسا مک کارتی هنرپیشه و کمدین آمریکایی که برای ایفای نقش سخنگوی سابق کاخ سفید در برنامه تلویزیونی طنز «ساتردی دی نایت لایو» یا «پخش زنده شنبه شب» برنده جایزه «امی» شد، با یک مدعی جدید برای جایزه اش مواجه است. اسپایسر در مصاحبه اخیر خود پس از مراسم گفته مک کارتی باید جایزه را با او تقسیم کند. این در حالی بود که اسپایسر پیش از این، نسبت به ایفای نقش مک کارتی ابراز نارضایتی کرده و تقلیدهای مک کارتی از خودش را ناخوشایند، احمقانه، مسخره و کینه توزانه خوانده بود.

حضور غافلگیرکننده سخنگوی مستعفی کاخ سفید در مراسم جوایز اِمی+تصاویر

اسپایسر سپس همانند سخنگوی کاخ سفید پشت تریبون قرار گرفت  و گفت: این بیشترین مخاطبانی است تاکنون در مراسم اِمی دیده ام!

حضور غافلگیرکننده سخنگوی مستعفی کاخ سفید در مراسم جوایز اِمی+تصاویر

این شوخی مجری برنامه به زمانی باز می‌گردد که اسپایسر در نخستین حضور خود به عنوان سخنگوی کاخ سفید به بزرگنمایی درباره مخاطبانمراسم تحلیف ترامپ پرداخته بود.

طبق گزارش لس آنجلس تایمز 30 میلیون و 600 هزار نفر مراسم تحلیف دونالد ترامپ را تماشا کردند که 7 میلیون کمتر از مراسم تحلیف باراک اوباما در سال 2009 بود.