امیر سرلشکر موسوی دیشب در مراسم یادواره شهدای مشق عشق٬ گرامیداشت شهدای سرافراز استان قم٬ با اشاره به سخنان‌ رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نمی بیند افزود: این کلام رهبری در صورتی است که رژیم غاصب صهیونیستی در این مدت اقدامی علیه انقلاب اسلامی انجام‌ندهد و سرش را زیر انداخته و روزهای پایانی عمرش را شماره کند .

وی تاکید کرد: اگر خطایی از این رژیم منحوس سربزند٬ مختار ایرانی برای انتقام از تمام جنایات اسرائیل مهلت ۲۵ ساله را به سرعت خاتمه می دهد .

فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه نظام اسلامی هیچگاه جنایات این ملعون زمان را فراموش نخواهد کرد گفت: این بغض و کینه و آمادگی برای فرو ریختن رژیم صهیونیستی در قلب ها مانده است رژیم صهیونیستی در سقوط و نابودی .

امیر سرلشکر موسوی انقلابی ماندن کلید اصلی موفقیت کشور در بخش های مختلف دانست و‌ افزود: نیروهای مسلح کشور با تفکر انقلابی در مسیر دفاع از آرمانها و ارزش های اسلامی توانسته اند به موفقیت های بسیاری در زمینه طراحی٬ ساخت و به کار گیری تجهیزات٬ استفاده از نیروهای جوان و ابداع روش های جنگی دست یابند .

وی گفت ‌: امروز تسلیحات‌ دفاعی و نظامی مورد نیاز نیروهای مسلح کشور با تکیه بر توان داخلی و بدون وابستگی به خارج از مرزها و متناسب با دکترین نظامی ایران تولید می شود .

فرمانده ارتش تصریح کرد: به کارگیری ترکیبی و منحصر به فرد این تجهیزات ایران را صاحب قدرت ناشناخته در برابر دشمن کرده است .

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: ناشناخته بودن قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح موجب ترس دشمنان از رویارویی با ایران شده است .

وی رهنمودهای حکیمانه٬ جامع و منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب در عرصه نظامی را بزرگترین نقطه قوت نیروهای مسلح دانست و گفت: نیروهای مسلح امادگی دارند در هر سطح و نقطه ای مقتدرانه از ارزشها و آرمانهای والای انقلابی دفاع کنند .

فرمانده ارتش با تاکید بر ضرورت دفاع همه جانبه آحاد مختلف در مقابل توطئه ها دشمنان گفت: دفاع همه جانبه برخلاف دفاع در برابر تهاجم نظامی دشمن٬ مرز مشخصی ندارد و‌گستره آن تمام جغرافیای کشور و حتی ورای مرزها را در بر می گیرد .

امیر سرلشکر موسوی عرصه های اقتصادی٬ فرهنگی٬ اجتماعی٬ نظامی و علمی را جمله مولفه های قدرت هر کشوری برشمرد و گفت: بی توجهی به هریک از این خاکریزها و مولفه ها آسیب های بسیاری را به دنبال دارد .

وی افزود: در دفاع همه جانبه هرگاه یکی از این مولفه ها مورد مورد هجوم دشمن قرار گیرد باید سایر مولفه ها به صورت منسجم و قدرت واحد در برابر دشمن بایستند .

فرمانده ارتش تصریح کرد: مردم و مسوالان و تمام افرادی که در عرصه های متعدد فعالیت دارند بایستی خود را هر لحظه در خط مقدم دفاع همه جانبه ببینند .

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهیدان احمدلو٬ جعفری٬ مرادیان و امتی و تعدادی از جانبازان سرافراز ارتش در استان قم تجلیل شد .

یادواره شهدا گرانقدر استان به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای آذر از ۱۹ تا ۲۶ شهریور هر شب در بوستان شهدای این منطقه برگزار می شو د.