یک منبع نظامی یمنی گفت که در پی عملیات منحصر به فرد و غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در غرب تپه المطار در بخش صِراوح در غرب استان مارب، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

از سوی دیگر تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز 4 مزدور منصور هادی را در بخش صِراوح از پای در آوردند.

یک منبع نظامی یمنی دیگر تاکید کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در منطقه المَجاوِحَه در نِهم در شمال شرق یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قراردادند.

نیروهای یمنی پیش از این مراکز تجمع مزدوران رئیس‌جمهور فراری این کشور در روستای الحَول و کوه الأذان و مدرسه الخانِق در نِهم را هدف حملات خود قرار دادند که در پی این حملات شمار دیگری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شده بودند.

از سوی دیگر دو تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه الجَحْمَلیه در شرق تعز از پای در آمدند.

این در حالی است که درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران در دو بخش المخا و ذوباب در جنوب و غرب استان تعز ادامه یافت و این درگیری‌ها به دو بخش مَوزَع و مَقبَنة نیز کشیده شد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی سه بار بخش ضَوران آنِس در استان ذَمار در مرکز یمن را هدف حملات خود قرار دادند. جنگنده‌های سعودی همچنین دو بخش حِرض و میدی در استان حجه را هدف حملات خود قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در شمال منطقه مرزی میدی در حجه را هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مراکز تجمع ارتش سعودی در التبة الوسطی در شهر الربوعه و پایگاه العُش در نجران را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.