روزنامه انگلیسی ساندی تایمز در گزارشی از ثروت رؤیایی حاکم دبی پرده برداشت و نوشت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم دارای ثروتی شخصی بیش از دومیلیارد پوند استرلینگ، معادل 2.5 میلیارد دلار آمریکا است. این روزنامه همچنین نوشت در سال جاری میلادی، حاکم دبی بیش از 750 هزار دلار صرف مسابقات اسب سواری در لندن کرده است.

طبق گزارش این روزنامه، محمد بن راشد یکی از افرادی است که از فضاهای سبز گسترده در انگلیس استفاده می کند؛ بطوری که مبالغی هنگفت در مسابقات اسب سواری که در این مناطق برگزار می شود و وی در آنها شرکت کرده، هزینه کرده است.

ساندی تایمز در ادامه به علاقه حاکم دبی برای خرید هرچه بیشتر املاک و مستغلات در انگلیس اشاره کرده و نوشت: وی مالک شمار زیادی خانه در لندن است و دارای 63 هزار هکتار زمین سرسبز در اسکاتلند است. او همچنین دارای تعدادی رأس اسب مسابقه ای است.

این روزنامه سپس نوشت: تنها یکی از خانه های شیخ محمد بن راشد در منطقه ساری (Surrey) ىر نزدیکی لنىن قرار دارد که ارزش آن به 70 میلیون پوند استرلینگ می رسد.

جزیره ای که به همسرش کادو داد

همچنین در اسنادی که یک شرکت حقوقی در پاناما ماه ها پیش آن را فاش کرد و به نام اسناد پاناما مشهور شد، آمده است خلیفه بن زاید، رئیس دولت امارات دارای خانه های باشکوه و بزرگی در مرکز لندن است که ارزش آن به بیش از یک میلیارد پوند استرلینگ می رسد.