سخنرانی‌های تبلیغاتی دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا -- به محلی تبدیل شده است که هواداران پروپاقرص این نامزد، احساسات خود را بروز می‌دهند و علی‌رغم جنجال‌های اخیر که شانس این کاندیدا برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری را بسیار کاهش داده است، از وی درخواست می‌کنند به مبارزه‌اش ادامه دهد.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ بیشتر وقتش را صرف سخنرانی‌هایی می‌کند تا در آن‌ها اتهامات وارد شده به خود – مبنی بر تعرض جنسی به چند زن -- را رد کند.
وی در سخنرانی‌های انتخاباتی، درباره اقداماتش در صورت رسیدن به ریاست جمهوری توضیح می‌دهد. با این‌حال، ترامپ زمان بسیاری را به تحقیر هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش، اختصاص می‌دهد. وی همچنین رسانه‌های آمریکا را متهم می‌کند برای شکست دادنش تبانی کرده اند. وی همچنین می‌گوید زنانی که وی را متهم به تعرض جنسی کرده اند تنها قصد رسیدن به شهرت دارند.
با این‌حال، نتایج نظرسنجی‌ها به نفع ترامپ نیست. یک هفته پس از انتشار یک ویدیو که در آن ترامپ درباره زنان سخنان زننده‌ای را به زبان می‌آورد، نتایج نظرسنجی رویترز نشان داد کلینتون با کسب 44 درصد حمایت مردم آمریکا از دونالد ترامپ با 37 درصد حمایت، پیشی گرفته است.