باشگاه خبرنگاران: در اطلاعیه استانداری غازی آنتپ که به عنوان خبر فوری و مهم در رسانه های ترکیه بازتاب داشت، آمده است: یکی از تروریست های دستگیر شده طلحه گونش است که برای دستگیری او 600 هزار لیرترک جایزه تعیین شده بود.

رسانه های ترکیه نوشته اند، این شهروند ترکیه به لقب کیمیاگر و بمب ساز در داعش اشتهار داشته و پلیس کسب اطلاع کرده بود که در تدارک یک حمله انتحاری در ترکیه بوده است.

یکی دیگر از افراد دستگیر شده عبدالمطلب دمیر و همسر وی غمزه دمیر است که در عملیات امروز نیروهای ویژه پلیس در شهر غازی آنتپ دستگیر شده اند.

گفته می شود غمزه دمیر خواهر یونس دورماز است که از او به عنوان امیر داعش در ترکیه یاد می شد و در عملیات 29 اردیبهشت ماه سالجاری پلیس، با منفجر کردن خود، به هلاکت رسیده بود.

در این اطلاعیه آمده است، در عملیات پلیس علاوه بر دستگیری این تروریست ها، 20 کیلوگرم تی ان تی، جلیقه مخصوص انتحاری، سه عدد نارنجک و یک قبضه اسلحه کمری کشف و ضبط شده است.

عبدالمطلب دمیر در فهرست نارنجی افراد خطرناک در جستجوی وزارت کشور ترکیه قرار داشت و اعلام شده بود برای کسی که به دستگیری وی کمک کند، 600 هزار لیرترک و برای دستگیری طلحه گونش 300 هزار لیرترک جایزه داده خواهد شد.