آخرین گزارش منتشر شده توسط پلیس رژیم صهیونیستی نشان می دهد که اسلحه و مهماتی که از انبارهای ارتش اسرائیل به سرقت می رود به دست گروه های مافیایی این رژیم می رسد. 

پلیس اسرائیل اعلام کرد که اسلحه های ارتش اسرائیل که از راه های مختلفی به دست این گروه های صهیونیستی می رسد، در عملیات و اقدامات جنایی که در داخل شهرها و مناطق مسکونی رخ می دهد، به کار گرفته می شود. 

براساس این گزارش که توسط روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم منتشر شد، در دوسال و نیم گذشته حدود ۱.۲۸۴ عملیات جنایی در اراضی اشغالی رخ داده است که در این میان هزار اقدام جنایی توسط گروه های مافیایی اسرائیلی و از طریق اسلحه و مهمات ربوده شده از ارتش اسرائیل انجام شده است. 

پلیس اسرائیل در این گزارش خود خاطرنشان کرده است که اسلحه ها و مهمات ارتش اسرائیل از پادگان های نظامی ارتش و یا منازل نظامیان به سرقت در می آید و به دست گروه های مافیایی اسرائیل می رسد. 

در قسمت دیگری از این گزارش آمده است که از ابتدای سال ۲۰۱۶ ، ۲۸۲ اقدام جنایی در اراضی اشغالی رخ داده است که ۲۳۲ مورد از این اقدامات به وسیله سلاح های ارتش اسرائیل انجام شده است. 

پلیس اسرائیل تاکید کرده است اقبال گروه های مافیایی به خرید اسلحه در سال های اخیر موجب به وجود آمدن بازار خرید مهمات نظامی در اراضی اشغالی شده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی از این گزارش که توسط پلیس این رژیم منتشر شد انتقاد و اعلام کرده که این گزارش غیرواقعی است. 

به گزارش قدسنا، ارتش رژیم صهیونیستی بارها افسران و نظامیان خود را به اتهام سرقت اسلحه بازداشت کرده است. پلیس رژیم صهیونیستی هفته گذشته یک افسر اسرائیلی را به اتهام سرقت و فروش مهمات نظامی از جمله موشک‌های لاو از انبارهای ارتش این رژیم بازداشت کرد.