پیام سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط نماینده وی شب گذشته در جشن بزرگ مقاومت در حرم مطهر رضوی قرائت شد. 

در متن این پیام آمده است: این امام بزرگوار، امام فقرا و یتیمان و امام حلم و دانش، امام استقامت و پرستش و عبادت و فروتنی و هدایت و نصرت و یاری دین و مقاومت برابر ستمگران است، همین افتخار و عزت و کرامت برای امام رضا(ع) بس که مردم از درک کمال نور ایشان عاجز هستند و حق او را جز خدا کسی نمی‌داند. 

من از لبنان، سرزمین پیروزی و شهادت آمده‌ام تا میلاد امام رضا(ع) را تبریک بگویم، به نمایندگی از سوی مردان مقاومت و مردانی که ایستادگی کرده و معجزه آفریدند و پیروز شدند، همچنین به نمایندگی از مجروحان و خاندان شهدا و ملت نستوه خودمان اینجا برای تبریک آمده‌ام. ضمنا دهمین سالگرد پیروزی الهی را که این پیروزی نیز از برکات امام رضا(ع) و محمد و آل محمد بود. 

پیروزی ما یکی از برکات انقلاب اسلامی بود، انقلابی که به رهبری امام خمینی به پیروزی رسید، و همچنین این پیروزی از برکات رهبر حکیم و مدبر ما امام خامنه‌ای بود. 

همچنین سپاسگزاری ویژه می‌کنم نسبت به تولیت آستان مقدس رضوی، باید بگویم که ۱۰ سال قبل اسرائیل تمام نیروی خود را بسیج کرد و جهان را با خود هم داستان کرد، آنها روی مرگ ما حساب کرده بودند و هزاران حمله و یورش و ده‌ها هزار بمب و موشک و گلوله و آتش و خون ویرانی، هیچ یک نتیجه‌ای نداد، ما نه گریختیم و نه در جا زدیم. 

تنها به خدا پناه بردیم و به ایمان متصل به ائمه معصومین(ع) و بزرگان دینمان پناه بردیم و به صورتی قهرمانانه مبارزه کردیم و جنگیدیم و ایستادگی کردیم و به صورت افسانه‌ای جهان را به حیرت انداختیم و جنوب لبنان را به گورستانی برای مهاجمان تبدیل کردیم و افسانه شکست‌ناپذیری ارتش اسرائیل را دفن کردیم. 

اگر شکست‌های پی در پی اعراب طمع اسرائیل را برانگیخت تا اسرائیل بزرگ را رقم زند اما پیروزی جنگ ۳۳ روزه تاریخ جنگ‌ها را دگرگون کرد و امت ما را وارد دوران پیروزی کرد و اسرائیل را به شکست نکبت‌بار خود نزدیک کرد. 

در برابر این بسیج بین‌المللی و توطئه کشورهای منطقه، ایران متمایز بود و موضوع تاریخی و شجاعانه ایران متمایز شد، ایران مقاومت را پشتیبانی کرد و تمام امکانات نبرد را در اختیار مقاومت گذاشت و بنابراین انتظار پیروزی مقاومت در واقع پیروزی ایران بود که در طلیعه حامیان مقاومت بود، ایران با وجود تمام مجازات‌های بین‌المللی هرگز موضع خود را تغییر نداد، ایران امروز پایگاه نیرومند مقاومت است و در برابر خطر اسرائیل عمق استراتژی مقاومت است. 

در جنگ ۳۳ روزه، آل سعود در کنار اسرائیل بود اما امروز سعودی به صورت آشکار و علنی در کنار اسرائیل است و این ایستادگی سعودی اشتباه و گناه بزرگی است که به قلب فلسطین ضربه زده است، سیاست‌های سعودی فاجعه‌آمیز است و خدمت بزرگ به اسرائیل است. 

کعبه امروز مصیبت‌زده و داغدار از روابط سعودی و اسرائیل است، کعبه امروز از دست امرایی که با اسرائیل هم پیمان هستند گلایه‌مند است و کعبه امروز به خدا شکوه می‌کند از دست کسانی که از کنار کعبه فتوای کشتار می‌دهند.