سایت روزنامه رأی الیوم در مطلبی نوشت: اگرچه طبق گفتۀ خانم لیلی زورقی نماینده ویژه سازمان ملل متحد عربستان به طور دائمی از لیست سیاه خارج شد، اما قطعا نام سازمان ملل متحد و دبیرکل آن و همۀ معاونانش با این اقدام به لیست سیاه تری وارد شد که همانا چشم پوشی از جنایت علیه کودکان در کشوری فقیر است که مورد حملۀ وحشیانه و ناموجهی قرار گرفته است.

عربستان سعودی که در برابر سازمان ملل متحد از سلاح تهدید به توقف کمک های مالی استفاده کرد و لابی های آمریکایی و غیر آمریکایی را برای اعمال فشار به دبیرکل آن و برخی معاونانش به کار گرفت، در نهایت موفق شد که نام خود و متحدانش را از لیست سیاه بیرون بکشد، اما هرگز نخواهد توانست از ریختن خون کودکان بی گناه یمنی تبرئه شود.

با کمال تأسف عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی، به دلیل برخورداری از پشتیبانی آمریکا، هر تعدادی از کودکان را بکشند هرگز در لیست سیاه سازمان ملل متحد قرار نخواهند گرفت.

کودکان یمن، مانند برادران و خواهران خود در فلسطین و سوریه و لیبی و قبل از همۀ اینها در عراق با گرسنگی و محرومیت و محاصره و بمب و موشک روزگار می گذرانند، چون در سنگر آمریکا نیستند و کشورشان فقیر است.