«انور رجا»، مسئول اطلاع رسانی مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین در دمشق دیدار اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان با «مریم رجوی»، سرکرده گروهک تروریستی را محکوم کرد.

وی افزود: از آنجایی که صاحب مساله فلسطین هستیم معتقدیم عباس نباید با کشورهای حامی تروریسم که مخالف خواسته‌های ملت‌هایشان عمل می‌کنند، ائتلاف کند.

رجا گفت: می‌دانیم که مجاهدین خلق یگ گروهک تروریستی است که اقدامات تروریستی و ترورهای زیادی را مرتکب شده علاوه بر اینکه مورد حمایت اروپا و آمریکایی است که دشمنان مساله فلسطین و متحدان اسرائیل هستند.

وی با تاکید بر اینکه چنین دیدارها و گفت‌وگوهایی تحت هیچ عنوانی به نفع ملت فلسطین نیست، گفت: تشکیلات خودگردان حتی برای ملاقات‌های خود با مقامات اسرائیلی این گونه توجیه می‌کند که تشکیلات خودگردان تحت سلطه رژیم اشغالگر است.

مسئول جبهه خلق گفت: واقعا جای سوال است که عباس به چه دلیل با سرکرده یک گروهک تروریستی دیدار کرده و چه منفعتی از این کار حاصل کرده است.

رجا در پایان سخنان خود گفت: چنین دیدارهایی تاکید می‌کند که تشکیلات خودگردان بازیگر نقش‌هایی است که از شان و منزلت فلسطینی‌ها به دور است همچون اینکه با  مداخله در یمن علیه مواضع ملت یمن موضع‌گیری کرده  علاوه بر اینکه از ابتدای بحران سوریه و تجاوز علیه این کشور مواضع منفی نسبت به دولت سوریه نشان داد یا با آنهایی که به دنبال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند،رابطه دارد.