نوامبر ۲۰۱۶ پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  برگزار خواهد شد. دو نامزد حزب جمهوری خواه دموکرات با هم به رقابت می‎پردازند. اختلاف سیاسی این دو نامزد چه در حوزه داخلی و جه در عرصه خارجی بسیار  آشکار است. ترامپ جمهوری‎خواه را بیشتر یک تاجر و شومن تلویزیونی می‎شناسند تا اینکه سیاستمدار باشد. از طرفی، کلینتون اولین بانو در ایالت متحده  آمریکا است که به چنین جایگاهی در یکی از مهم ترین احزاب سیاسی آمریکا رسیده است. 

 

برهنگی بانوی اول وایکینگ‎ها ، تاپ صفحه نشریات آمریکایی!؟

 

اما هر اندازه به زمان انتخابات آمریکا نزدیکتر می‎شویم، تنور داغ کارزار انتخاباتی، بیشتر از هر دوره ای در آمریکا پر و بال اخلاقیات و ارزشهای انسانی را می‎سوزاند. دولتی که با قانون‎مداری، دموکراسی و چه و چه کشور خود را بزک کرده؛ عریان شدن ، نشر مسایل خصوصی  از همسران و بستگان درجه یک نامزد انتخاباتی، محلی از  ارعاب نخواهد بود. 

 

بانوی اول احتمالی آمریکا روی پیشخوان روزنامه‎ فروشی‎ها

 

برهنگی بانوی اول وایکینگ‎ها ، تاپ صفحه نشریات آمریکایی!؟

 

مجله نیویورک پست آمریکا در تازه‎ترین شماره خود تصویر برهنه همسر دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد. این مجله اعلام کرد که عکس میلانیا مربوط به  سال 1995 که در یک هفته نامه فرانسوی خاص مردان منتشر شده است.

 

نیویورک پست متعلق به روپرت مرداک سرمایه دار معروف، روی جلد و در کنار عکس عریان همسر ترامپ نوشت؛ عکس بانوی اول احتمالی آمریکا که تاکنون ندیده اید. دراین شماره نیویورک پست عکس های دیگری هم از همسر ترامپ منتشر شده است.

 

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بخصوص در دو حزب جمهوری خواه و دموکرات از هیچ اقدامی برای تخریب رقیبان خود دریغ ندارند و به  این ترتیب بخشی از بی‎بند و باری و رسوایی در جامعه سیاسی آمریکا و طبقه حاکم آن افشا می شود. پیش از این هم انتشار یک کاریکاتور برهنه از هیلاری کلینتون  جنجال گسترده ای برپا کرده است.

 

برهنگی بانوی اول وایکینگ‎ها ، تاپ صفحه نشریات آمریکایی!؟

 

مدارک رسوایی همسر ترامپ درشرایطی منتشر می شود که؛ ترامپ چند ماه پیش، تد کروزسناتور جمهوری خواه و رقیب خود درانتخابات درون حزبی برای ریاست جمهوری آینده آمریکا را تهدید کرده بود مدارکی درباره همسرش افشا خواهد کرد.

 

تنش میان این دو هم حزبی  پس از آن آغاز شد که یک گروه سیاسی هوادار کروز، تبلیغی متعلق به همسر ترامپ را منتشر کردند که او را برهنه نشان می‌دهد. از این رو ترامپ تهدید کرد که آبروی همسر کروز را خواهد بود.

 

در فیلم عکسی که همسر ترامپ را برهنه نشان می‌دهد، نوشته شده است: «این میلانیا ترامپ است، بانوی اول آینده، یا این‌که می‌توانید روز سه‌شنبه کروز را انتخاب کنید».

 

ترامپ درآن زمان اعلام کرد که کروز عامل انتشار تصویر همسر او بوده است؛ اما گروه «میک آمریکا اوسم» که تصاویر را منتشر کرده است، می‌گوید که این اقدام با هماهنگی کمپین تبلیغاتی کروز نبوده است. 

 

برهنگی بانوی اول وایکینگ‎ها ، تاپ صفحه نشریات آمریکایی!؟

 

گفتی است؛ وایکینگ‎ها از نخستین دسته مهاجرانی بودند که پس از ورود به آمریکای شمالی در ایالتهای کنونی آمریکا سکنی گزیدند. بعدها اقوامی از وایکینگ‎ها (موسوم به دزدان دریایی)، پایه های مملکت‎داری را بر مبنای جمهوریت بنا نهادند. حال؛ چنانچه دونالد ترامپ بر مسند ریاست جمهوری آمریکا تکیه زند؛ میلانیا همسر وی، بانوی اول از تیره نیاکان خود خواهد شد.