حزب الله لبنان عملیات دیروز «تل آویو» را تبریک گفت.

به گزارش وب‌گاه شبکه خبری «المیادین» لبنان، حزب الله در بیانیه‌ای عملیات شهادت طلبانه «تل آویو» را تبریک گفت و خواستار حمایت همه جانبه از مردم فلسطین شد.

در این بیانیه آمده است، حزب الله عملیات قهرمانانه دو تن از مجاهدان فلسطینی در مرکز شهر تل آویو را تبریک می‌گوید و این عملیات بیانگر تعهد ملت فلسطین به مقاومت در برابر صهیونیست‌ها به عنوان مسیر ثابتی برای آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه حزب الله همچنین گفته است: این عملیات تأکید کرد هر گونه ظلم ، فشار و دشمنی‌ای که صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها در منطقه و جهان مرتکب می‌شوند، هرگز خللی در عزم و اراده فلسطینی‌ها وارد نخواهد کرد و آن‌ها را از حق قانونی خود در سرزمینشان منصرف نخواهد کرد و ملت فلسطین تاریخ خود را فراموش نخواهد کرد و نباید نسبت به آینده خود که در آن جایی برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد، بی‌تفاوت باشند.

حزب الله در این بیانیه از تمامی ملت‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان خواست از مردم فلسطین حمایت همه جانبه‌ای بویژه در زمینه مادی، رسانه‌ای و سیاسی داشته باشند، تا بتواند برای تحقق اهداف قانونی خود از جمله آزادی از اشغال صهیونیست‌ها به مسیر مقاومت و انتفاضه خود ادامه دهد.

در جریان عملیات شهادت طلبانه چهارشنبه (دیروز) تل آویو، دو تن از شهروندان فلسطینی با انجام عملیات شهادت طلبانه با سلاح گرم 4 صهیونیست کشته و 11 نفر زخمی شدند.

این در حالی است که حکومت خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای عملیات شهادت طلبانه دیروز «تل آویو» را محکوم کرده است.