به نقل از پایگاه مرکزی خبر عراق، فرماندهی عملیات نینوا با اعلام این خبر افزود: ارتش به همراه نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به «حشد الشعبی» پس از حمله به مواضع تروریست های داعشی، این روستا را ازاد کردند.

 
یک مقام آگاه به پایگاه مرکزی خبر عراق گفت: نیروهای عراقی در حال حاضر در این روستا در حال پاکسازی راه ها و منازل مسکونی از بمب های کار گذاشته شده هستند.
 
پایگاه خبری سومریه نیوز عراق نیز به نقل از یک مقام اگاه در عملیات نینوا گزارش کرد که جنگنده های ائتلاف مواضع گروهک تروریستی داعش را در منطقه قیاره و اطراف روستای نصر هدف قرار داده است که در این حمله دستکم 11 تروریست به هلاکت رسیده اند.
 
نیروهای عراقی منطقه «بصایر» را در شهرستان هیت واقع در غرب استان الانبار از عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کردند.
همچنین امروز برخی منابع خبری به نقل از فرماندهی عملیات بغداد، گزارش کردند که نیروهای عراقی حمله گروهک تروریستی داعش را که با 15 خودروی بمب گذاری شده صورت گرفته بود، دفع کرده اند. 
 
در همین حال فرماندهی نیروهای حشد الشعبی عراق امروز در سالروز آزاد سازی تکریت تاکید کرد طی روزهای آتی شهر الشرقاط آخرین پناهگاه داعش در استان صلاح الدین آزاد خواهد شد.
 
بخش های مختلفی در شمال و غرب کشور عراق از خرداد ماه سال 93 به دست گروهک تروریستی داعش افتاده است.
نیروهای مردمی و ارتش عراق تا کنون موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله رمادی و تکریت را از چنگال تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.