«فوربز؛» بر اساس رتبه بندی موسسه رپ تراک، ساعت‌ساز لوکس سوئیسی عنوان معتبرترین شرکت جهان را از آن خود کرد.

گروه ساعت‌سازی رولکس سوئیس موفق شد عنوان معتبرترین شرکت جهان را از بی‌ام‌و گرفته و به نام خود بزند. این شرکت سوئیسی که نام آن مترادف با ثروت و کیفیت است در نظرسنجی آنلاین موسسه اعتبار سنجی رپ تراک (RepTrak) برترین شرکت جهان معرفی شد.

بیش از 240 هزار نفر از 15 کشور جهان شرکت رولکس را در زمینه‌های مختلف پیشگام اعلام کردند.

ساعت ساز سوئیسی معتبرترین شرکت جهان شد/ پایان امپراطوری غول خودروسازی آلمان

این کمپانی در عرصه نوآوری و خلاقیت، عملکرد محصولات، خدمات پس از فروش، و در نهایت مدیریت و محل شرکت بالاترین امتیاز شرکت‌کنندگان را به دست آورده و امتیاز 80 را که بالاترین امتیاز موسسه رتبه بندی رپ تراک است را از آن خود کرد. شرکت رولکس در حالی به جایگاه اول این رتبه سنجی رسیده که در سال‌های پیش همچنان موقعیت خود در فهرست 5 شرکت معتبر جهان را حفظ کرده است.

در این میان شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان با سه پله سقوط از جایگاه اول به چهارم سقوط کرده است. این در حالی است که شرکت فولکس‌واگن به دلیل رسوایی ناشی از خودروهای بی‌کیفیت از رتبه 14 به رتبه 123 نزول کرد.

شرکت‌های والت دیزنی، گوگل، بی‌ام‌و و دایملر به ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

شرکت‌های والت دیزنی در بخش جلب اطمینان شهروندی، اپل در بخش نوآوری جهانی، و گوگل برای بهترین عملکرد و محل کار در فهرست 10 شرکت معتبر قرار گرفتند.

گروه لگو، مایکروسافت، کانون، سونی، اپل، اینتل، آدیداس، نایک، رولز رویس، میشلین، جانسون، سامسونگ، نوتلا، نینتندو، لیوایز، آمازون، نستله، فیلیپس، لورئال و بوش به ترتیب در رتبه‌های شش تا بیست‌وپنج قرار دارند.