به گزارش پارس به نقل از فارس، فعالان گروه «ذهن‌های خلاق» با محکوم کردن سکوت رسانه‌ها نسبت به جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان، عباراتی را در اعتراض به تداوم بازداشت «محمد القیق» اسیر فلسطینی اعتصاب‌کننده بر روی ساختمان بی‌بی‌سی به نمایش گذاشتند.

 فعالان گروه «ذهن‌های خلاق» با محکوم کردن سکوت رسانه‌ها نسبت به جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان، عباراتی را در اعتراض به تداوم بازداشت «محمد القیق» اسیر فلسطینی اعتصاب‌کننده بر روی ساختمان بی‌بی‌سی به نمایش گذاشتند.

به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، فعالان گرون مردمنهاد «ذهنهای خلاق» سکوت رسانهها علیه جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

آنان در ابتکاری جالب عباراتی مانند«محمد القیق را آزاد کنید»، «برای عدالت در فلسطین، اسرائیل را تحریم کنید» و «بیبیسی چرا سکوت میکند؟» را با استفاده از ویدئو پروژکتور بر روی دیوار ساختمان بیبیسی به نمایش گذاشتند.

فعالان انگلیسی اخبار بی‌بی‌سی را یکسونگرانه و جانبدارانه خوانده و با اشاره به گذشت بیش از دو ماه از اعتصاب غذای محمد القیق روزنامه‌نگار فلسطینی و اوضاع جسمی وی، بایکوت چنین خبری را محکوم کردند.

آنان با غیرقانونی خواندن بازداشت زنان، کودکان، روزنامه‌نگاران و فعالان فلسطینی توسط نیروهای اسرائیلی بدون هیچ‌گونه اتهام و محاکمه‌ای، دستگاه قضایی اسرائیل را ناعادلانه‌ترین دستگاه قضایی دنیا خواندند.

گفتنی است «محمد القیق» خبرنگار سرشناس بازداشت‌شده فلسطینی است که طی 82 روز گذشته در زندان اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده است.