به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماموران پلیس حاضر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک "جان کری" و "پائولو جنتیلونی"، وزیران امور خارجه آمریکا و ایتالیا که در محل وزارت امور خارجه ایتالیا و در پی نشست ائتلاف ضد داعش که در رم برگزار شد، بلافاصله این زن را که در صفوف نخست نشسته بود، بازداشت کردند.

 

هویت این خبرنگار فاش نشده است ولی گفته می‌شود که وی یک خبرنگار ایتالیایی و با حجاب بوده و اعلامیه‌هایی را نیز در میان حضار پخش کرده است.

 

وزیران امور خارجه آمریکا و ایتالیا نیز بهت زده شاهد این صحنه بودند.

 

جان کری در این کنفرانس مطبوعاتی با قاطعیت وعده داد داعش را در هر جا که باشد درهم می شکنیم. البته این جنگی درازمدت و طولانی‌تر از جنگ میان دو کشور خواهد بود. این مبارزه با اینکه شبیه به جنگ علیه القاعده است اما یک تعهد طولانی‌تر و درازمدت تر است که برای خفه کردن داعش اساسی است. 

 

نشست ائتلاف ضد داعش دیروز سه شنبه، با حضور وزیران امور خارجه 23 کشور و فدریکا موگرینی نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد. 

 

این سومین اجلاس وزرای امور خارجه موسوم به گروه کوچک بعد از نشست لندن در ژانویه سال 2015 و در پاریس در ژوئن 2015 محسوب می شود و پس از گذشت یک سال از تشکیل آن برگزار می شود. 

 

 

فریاد خبرنگار ایتالیایی بر سر جان کری: داعش را شما به وجود آوردیدفریاد خبرنگار ایتالیایی بر سر جان کری: داعش را شما به وجود آوردید