به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه مترو چاپ انگلیس از گریه صلاح عبدالسلام، پس از حملات خونبار پاریس خبر داد.

روزنامه مترو چاپ انگلیس روز گذشته اعلام کرد صلاح عبدالسلام، مظنون اصلی حملات 13 نوامبر پاریس ( 22 آبان) پس از انجام این عملیات تروریستی در تماس تلفنی با دو نفر از دوستانش گریه کرده و از آنها کمک خواسته است. 

 
این روزنامه اعلام کرد طبق اطلاعاتی که توانسته از پلیس بلژیک بدست آورد، "محمد عمری" و "حمزه عطو" شهادت داده اند مظنون اصلی حملات پاریس با آنها تماس گرفته و گریه کرده است. محمد عمری گفت: "او در حالی که گریه می کرد با من تماس گرفت و گفت من را رها نکن. می خواهم به من کمک کنی."
 
"محمد عطو،" یکی دیگر از دوستان دوران کودکی وی نیز گفت: "هنگامی که با من تماس گرفت، مانند بچه 12 ساله گریه می کرد."
 
این دو نفر اعلام کردند پس از آن به درخواست صلاح عبدالسلام 26 ساله پاسخ مثبت دادند و ساعت 6 صبح فردای حملات پاریس برای منتقل کردن وی به مرزهای فرانسه و بلژیک به دیدار او رفتند. این در حالی بود که تنها یک ربع از اعلام پلیس در خصوص مظنون اصلی بودن صلاح عبدالسلام در حملات پاریس می گذشت.
 
طبق اعلام این روزنامه، صلاح عبدالسلام در بروکسل لباسهایش را عوض می کند و لباسهای جدیدی را می خرد. وی همچنین تلفن جدیدی را خریداری می کند و سر خود را در یک آرایشگاه در پایتخت بلژیک می تراشد. پس از آن یکی از دوستان وی به نام "علی عولکادی" وی را به شهر "شئربئک" در بروکسل منتقل می کند؛ آخرین مکانی که وی در آنجا مشاهده شد. احتمال داده می شود وی پس از ترک بلژیک به مراکش و یا سوریه سفر کرده باشد.