به گزارش پارس به نقل از شفقنا، روز چهارشنبه گذشته بود که خبرگزاری‌ها گزارش دادند سگ محبوب بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل چندین میهمان بلندپایه نخست‌وزیر را زخمی کرده است. از قرار معلوم «کایا» سگ خانواده نتانیاهو در جریان برگزاری یکی از اعیاد مذهبی، شوهر معاون نخست‌وزیر و یکی از میهمانان مراسم را به شدت گاز گرفته و آنان را زخمی کرده است. 

 
اینک خبر می‌رسد که بنیامین نتانیاهو با پذیرش مسئولیت این حملات قصد دارد که به خاطر سگ محبوب اما خشمگین خود حتی قوانین اسرائیل را نیز نادیده گرفته و آن را به نفع «کایا» تغییر دهد. 
 
طبق قوانین اسرائیل، چنانچه سگی به افراد حمله کند و آنان را گاز بگیرد، باید حداقل 10 روز در قرنطینه به‌سر برده و در این مدت داروهای لازم به او داده شود و از نظر عدم ابتلا به بیماری‌های واگیردار و بیماری هاری آزمایش‌هایی روی او انجام گیرد. 
 
اما از قرار معلوم علاقه جناب نخست‌وزیر به این سگ به اندازه‌ای است که حتی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی از این قانون اسرائیل به عنوان قانونی «غیرعقلانی و مغایر با احساسات» یاد کرده و به صراحت گفته که به وزیر بهداشت دستور تغییر این قانون را داده است.