به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کردند سامانه گنبد آهنین را برای مقابله با حملات موشکی احتمالی، در دریای مدیترانه مستقر کرده‌اند.

 

به گزارش روزنامه هاآرتص؛ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سامانه گنبد آهنین را بر روی ناوهای مستقر این رژیم در اطراف میادین حفر گاز در دریای مدیترانه نصب کرده است. این اقدام در راستای ممانعت از هر گونه بمباران احتمالی صورت گرفته است.

 
"اسحاق مولخو،" فرستاده ویژه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به قاهره سفر کرده است تا با مقامات مصری در مورد دستیابی به راه حلی در همین باره مذاکره کند. تل‌آویو از قاهره می‌خواهد تا به دلیل اقدام خود در توقف انتقال گاز مصر به فلسطین اشغالی، غرامت‌هایی به شرکت برق این رژیم به ارزش 1.76 میلیارد دلار بپردازد.
 
مولخو به تنهایی و بدون هیچ نماینده‌ای از وزارت نیرو یا شرکت برق رژیم صهیونیستی به مصر خواهد رفت و این مسافرت در حالی انجام می‌شود که شرکت برق رژیم صهیونیستی تصمیم خود را برای برگزاری مذاکرات با مصری‌ها جهت دستیابی به خروجی برای این امر اعلام کرده است.
 
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سامانه گنبد آهنین را برای مقابله با شلیک احتمالی موشک‌ها به ناوهای مستقر در اطراف میدان‌های حفر گاز در دریای مدیترانه نصب کرده است.
 
این اقدام به عنوان گامی پیشگیرانه تا زمان تحویل ناوهایی است که رژیم صهیونیستی آنها را از آلمان خریداری کرده است. این ناوها در قالب قرارداد نظامی به ارزش 430 میلیون یورو به تل‌آویو تحویل داده می‌شود که قرار است به توسعه سامانه موشکی مستقر در ناوهای اطراف میدان‌های گازی کمک کند.