به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، نظامیان صهیونیست‌ سومین ایستگاه رادیویی فلسطینیان را در شهر الخلیل بستند.

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، نظامیان صهیونیست شبکه رادیویی دریم، سومین ایستگاه رادیویی فلسطینیان در شهر الخلیل را تعطیل کردند.

 
خبرگزاری معا فلسطین گزارش داد: نظامیان اسرائیلی بامداد یکشنبه به ساختمان شبکه رادیویی «دریم» در شهر الخلیل حمله کرده و پس از مصادره تجهیزات آن، دستور تعطیلی 6 ماهه آن را صادر کردند.
 
طلب جعبری مدیر این ایستگاه رادیویی گفت: «این اقدام اسرائیلی‌ها یک سرقت است و ما خواستار توقف روند تعطیلی شبکه‌های رادیویی محلی از سوی نیروهای اشغالگر هستیم.»
 
الجعبری از مقامات فلسطینی خواستار توقف بستن شبکه‌های رادیویی به دست صهیونیست‌ها شد.
 
این در حالی است که صهیونیست‌ها ها مدعی هستند شبکه دریم در برنامه‌های خود فلسطینیان را به انجام عملیات ضد صهیونیستی تشویق می‌کند.
 
نیروهای رژیم صهیونیستی شبکه‌های رادیویی محلی در کرانه باختری را تهدید به تعطیلی کرده‌اند. پیشتر نیز نیروهای اسرائیلی دو ایستگاه رادیویی منبر الحریه و الخلیل را تعطیل کرده بودند.
 
سیاست‌های اشغالگرانه رژیم اسرائیل از جمله اعمال محدودیت بر ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی، خشونت فزایندۀ شهرک‌نشینان اسرائیل و یورش آنان به اماکن مقدس موج جدید تنش و ناآرامی را در این منطقه ایجاد کرده است.
 
در موج جدید درگیری میان فلسطینی‌های معترض و صهیونیست‌ها از اول اکتبر تاکنون بیش از 100 فلسطینی کشته و صدها نفر زخمی شده‌اند.
 
بیش از 20 صهیونیست نیز در این ناآرامی ها کشته شده‌اند.