به گزارش پارس،به نقل از ایسناداعش با انتشار ویدئویی کاخ سفید را تهدید به انجام بمب گذاری‌های انتحاری و انفجار خودرو کرده است و اعلام کرد که حملات بیشتری علیه فرانسه انجام خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، در این ویدیوی شش دقیقه‌ای که توسط تروریست‌های داعش در عراق منتشر شده است حملات اخیر داعش به پاریس مورد تحسین قرار گرفت.

این نوار ویدئویی یک روز پس از آن منتشر شده که این شبه نظامیان نوار ویدئویی دیگری منتشر کرده بودند که در آن صحنه‌هایی از شهر نیویورک را نشان می‌داده که می‌تواند یکی از اهداف داعش باشد.

جیمز کومی، رئیس اف بی آی اعلام کرد که از هیچ گونه تهدیدی موثقی در آمریکا که مرتبط با حملات اخیر در فرانسه باشد اطلاعی ندارد.

جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که صحت ویدیئوی اخیر در حال بررسی است.

وی گفت: همه افراد در دولت آمریکا این تهدیدها را جدی می‌گیرند. وزارت امنیت داخلی آمریکا هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

در این ویدئو در ابتدا اخباری از تلویزیون در خصوص حملات اخیر پاریس منتشر شده است و سپس دو شبه نظامی را نشان می‌دهد که به طور مجزا در مقابل دوربین صحبت می‌کنند.

در این ویدئو که نام آن "پاریس قبل از رم" است یک تروریست داعش نشان داده می‌شود که با لحنی تهدید آمیز صحبت از نابودی آثار و بناهای باستانی فرانسه صحبت می‌کند و اعلام می‌کند که کاخ سفید را نیز مورد هدف قرار می‌دهد.