به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا) ، رابرت مود رئیس سابق تیم ناظران بین المللی در سوریه تاکید کرد اظهارات خصمانه مقامات غربی علیه دولت سوریه، نتایج معکوسی به دنبال داشته و درهای گفتگوها و دیپلماسی را بسته است. خبر دیگر اینکه یک رسانه غربی فاش کرد گروههای افراطی مرتبط با شبکه تروریستی القاعده، ۱۰۰ آمریکایی را برای پیوستن به گروههای تروریستی در سوریه جذب کرده اند.

از سوی دیگر بر اثر انفجار یک خودرو بمبگذاری شده از سوی گروههای تروریستی در المالکیه در الحسکه، پنج شهروند سوری کشته شدند.

تروریستها همچنین، مناطقی در دمشق و حمص را هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند که به زخمی شدن ۱۰ نفر منجر شد.

این در حالی است که عملیات ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی همچنان ادامه دارد و امروز هم شمار دیگری از تروریستهای تکفیری به هلاکت رسیدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری سوریه، نیروهای ارتش، چند گروه تروریستی را به طور کامل در معلولا و محله های جوره الشیاح و باب هود حمص متلاشی کرده و تجمعات آنها را در حلب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مانع حملات تروریستها به مردم در محله السید علی شدند و چندین مقر آنها را در حلب منهدم کردند.

یک منبع نظامی سوری گفت دهها تروریست در محله های الصالحین، کرم حومد، السکری، الفردوس، الشعار، الصاخور، کرم المسیر، الکلاسه، جنوب میدان الحاووز، شرق باب النیرب و حاره الشحادین در الشیخ سعید کشته و زخمی شدند.

همچنین چندین خودرو حامل سلاح و مهمات تروریستها در اطراف زندان مرکزی حلب و شهرک صنعتی شیخ نجار و حریتان منهدم شد.

از سوی دیگر شماری از تروریستها هنگام آماده کردن یک خودرو بمبگذاری شده بر اثر انفجار آن در حومه دمشق به هلاکت رسیدند.