به گزارش پارس به نقل از ایسنا، منابع بحرینی اعلام کردند که نیروهای رژیم آل خلیفه با حمله به خانه ای در منطقه" عالی" در مرکز بحرین، ساکن این خانه از جمله زنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و بر روی صورت مادر که در حال دفاع از پسرش بود، ماده سوزاننده پاشیدند.

همچنین نیروهای رژیم آل خلیفه پس از این که پسر خانواده را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند، وی را بازداشت کرده و به مراکز امنیتی انتقال دادند.

به گفته این منابع، نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم دادگاه به این خانه یورش بردند.

در پایگاه اینترنتی جمعیت الوفاق آمده است که حمله به زنان اقدامی زشت، ناپسند و نشان دهنده انحراف اخلاقی نیروهای آل خلیفه است که همواره مرتکب اقداماتی توهین آمیز و مغایر با ارزش های اخلاقی، دینی و ملی علیه شهروندان بحرینی می شوند.

جمعیت الوفاق اقدام نیروهای امنیتی بحرین در یورش به خانه ای در منطقه" عالی" و ضرب و شتم ساکنان آن را رفتاری تحریک آمیز و خطرناک برای جامعه بحرین دانست.

الوفاق این اقدام را از جمله اقدامات زشت و غیراخلاقی نیروهای امنیتی دانست و اعلام کرد که ادامه سکوت در قبال چنین اقداماتی نشان می دهد که آنچه نیروهای امنیتی بحرین انجام می دهند، اقداماتی انتقام جویانه و کاملا مغایر با قوانین است.

همچنین عبدالله الغرینی، علامه بحرینی در این باره گفت: ما حمله نیروهای امنیتی به زنان را محکوم می کنیم و از همگان می خواهیم تا فرصت چنین اقداماتی را از نظام بگیرند و به صلح آمیز بودن جنبش مردمی خود پایبند باشند.