به گزارش  پارس ، محسن صرامی فروشانی در گفت و گو با خانه ملت  افزود: در حال حاضر به دلیل اینکه در شرایط خاص اقتصادی قرار گرفته ایم و دچار رکود تورمی هستیم چاپ اسکناس های درشت می تواند باعث افزایش تورم شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتیکه کار کارشناسی لازم صورت نگیرد و چاپ اسکناس های درشتی که از لحاظ عددی رقم بالا دارند، انجام شود باعث خواهد شد گردش پول در بازار کم و از طرفی با ایجاد تورم هیجانات روانی  نیز به بازار القاء شود و شخصا انجام این کار را در شرایط فعلی به مصلحت نظام پولی و مالی کشور نمی دانم.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: در خصوص چاپ اسکناس های جدید باید به این نکته توجه کرد که ارزیابی وزارت اقتصاد و امور دارایی از این موضوع چگونه است به دلیل اینکه این امکان وجود دارد مقدمات این کار در دولت قبلی انجام شده باشد که در این صورت باید مسئله مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: در صورتیکه چاپ اسکناس های درشت جدید از سوی تیم اقتصادی جدید مورد تایید قرار بگیرد و این کار انجام شود سعی خواهد شد همکاری لازم در این خصوص به عمل آید و به این تصمیم اقتصادی احترام خواهیم گذاشت.

نماینده مردم خمینی شهردر مجلس افزود: به دلیل این که اساس کار دولت و مجلس هماهنگی وهمکاری خواهد بود امیدوارم در صورت اجرای شدن این کار دولت دلایل کارشناسی خود را در اختیار مجلس قرار دهد.