به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، " یکشنبه ۲۳ تیرماه" در بورس کالای ایران، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت ذوب آهن اصفهان در حالی با ۱۱ هزار تن تیرآهن ۱۱ به قیمت پایه ۱۸ هزار و ۵۰۰ ریال و به صورت سلف در تالار معاملات حضور می یابد که در صورت تقاضا ۴۱ هزار و ۸۰۰ تن دیگر به آن اضافه خواهد کرد. این شرکت همچنین، ۲۲۰۰ تن تیرآهن ۱۴ را به قیمت ۱۸ هزار و ۵۵۰ ریال و به صورت سلف روی تابلوی عرضه می برد. علاوه بر این، ۳۳۰۰ تن تیرآهن ۲۰ شرکت نورد آریان فولاد و ۲۶۰۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۴-۲۵ شرکت نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد روی تابلوی عرضه می رود.

گروه محصولات مسی نیز در این روز، در صورت تقاضا، شاهد عرضه ۳۵۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع ملی مس ایران به قیمت پایه ۱۸۹ هزار و ۷۵۲ ریال است. این شرکت همچنین، ۳۷۰۰ تن مس کاتد را به قیمت پایه ۱۸۳ هزار و ۹۱۹ ریال راهی تالار معاملات می کند. از دیگر محصولات عرضه شده توسط شرکت صنایع ملی مس ایران می توان به ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد. شرکت دنیای مس نیز در این روز ۳۰۰ تن مس مفتول را به قیمت پایه ۱۹۰ هزار و ۲۵۲ ریال عرضه می کند.

شایان ذکر است، ۷۰۰ تن کک متالوژی ۳-۰ شرکت کک سازی زرند به قیمت پایه ۱۸۰۰ ریال عرضه را تجربه می کند.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، بیش از ۷۵ هزار تن انواع مواد پلیمری، قیر، آمونیاک، حلال، گوگرد، وکیوم باتوم، بنزن و آیزوریسایکل روی تابلوی عرضه می رود. شرکت های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت شیراز و پالایش نفت تندگویان تهران در مجموع ۳۲ هزار تن وکیوم باتوم را عرضه می کنند. همچنین، ۱۹ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی، ۷ هزار تن انواع قیر شرکت پالایش نفت شیراز و یکهزار تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت آذربام عایق کار عرضه را تجربه می کنند. شایان ذکر است، ۵ هزار تن لوب کات سنگین، ۲۱۰۰ تن انواع گوگرد، یکهزار تن انواع آمونیاک، ۱۲۹۶ تن انواع حلال، ۱۱۰۰ تن انواع مواد پلیمری، ۲ هزار تن بنزن و ۳ هزار تن آیزوریسایکل نیز برای داد و ستد راهی تالار معاملات می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۲۰۰ تن ذرت دانه ای دزفول به قیمت پایه ۷۴۰ ریال در هر کیلو عرضه می شود. همچنین، ۱۰۰ تن گندم دامی کرمانشاه به قیمت پایه ۸۲۵۰ ریال در هر کیلو روی تابلوی عرضه می رود. جو دامی گرگان با حجم ۳۵۰ تن، از دیگر محصولات عرضه شده در تالار محصولات کشاورزی خواهد بود.