جوان کارآفرین در شیروانی تولیدی کوچکی راه اندازی کرد. جوان کارآفرین شیروانی ساعت مچی تولید می کند.  کارگاه کوچک این جوان کارآفرین نان آور 10 خانواده است.


حامد حاجی‌زاده کارآفرین شیروانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برای به عمل درآوردن ایده و طرحی که سال‌ها در گوشه ذهنم جا خوش کرده بود، از زیر پله منزلمان شروع کردم و با حمایت پدرم کم‌کم کارگاه ۴۰ متری ، بعد کارگاه ۶۰ متری و به‌تدریج توانستم کارگاه ۲۰۰ متری ایجاد کنم، و علاوه بر تولید، برای 10 نفر ایجاد اشتغال کنم.

این تولیدکننده شیروانی تصریح کرد: فضای مجازی، فرصت مناسبی را برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ایجاد کرده است، تیم ماهم با استفاده از این فضا به سلیقه مشتری اشراف بیشتری پیدا می‌کند و همچنین ایده‌های جدیدتری را طراحی و اجرا می‌کنیم که  قاب عینک، حلقه‌های چوبی، قاب موبایل و بندهای ساعت هوشمند، از این جمله است.

این کارآفرین موفق ادامه داد: ازآنجایی‌که عمده کار ما با چوب است، وباتوجه به اینکه منطقه ما از این لحاظ مشکلی ندارد، فقط بحث موتورهای ساعت باقی می‌ماند، که برای تهیه آن و واردات به مشکل برخورده‌ایم و حتی بهترین محصول ما یعنی ساعت‌های سه موتوره بالاجبار از رده تولید خارج‌شده‌اند.

وی گفت:  اگر جوانان طرحی و ایده‌ای نو در ذهن دارند، حتماً به آن بپردازند و متمرکز شوند، تا به هدف اصلی خودشان دست یابند.

این کارآفرین شیروانی تصریح کرد: با کارشناسان متخصص مشورت کنند و به توانایی خودشان ایمان داشته باشند و بتوانند طرح کسب‌وکار خود را به‌پیش ببرند.

حاجی‌زاده در پایان، از پارک علم و فناوری قدردانی کرد و از جوانان استان خواست فقط به دنبال کار دولتی نباشند.