علیرضا رزم حسینی شامگاه شنبه در حاشیه بهره برداری از یک مجموعه تولیدی در کاشمر اظهار داشت: خراسان رضوی ظرفیت‌های صادراتی بسیار بالایی دارد و باید از زمینه‌های داخلی استان برای رونق تولید بهره گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: نیروی متخصص کافی و ظرفیت‌های بالای تولیدی و صنعتی در استان خراسان رضوی وجود دارد و طرح‌های صنعتی جدیدی نیز برای بهره برداری در دست است که به زودی اقدام خواهد شد.

رزم حسینی گفت: تجار بسیار فعالی نیز در استان فعالیت دارند و باید از ظرفیت بالای کشورهای منطقه برای زمینه سازی و بسترسازی صادرات بهره گرفت و باید کالای ایرانی را در اختیار کشورهای همسایه قرار داد.

وزیر صمت تاکید کرد: بسیاری از ظرفیت‌های معدنی در خراسان رضوی و ذخایر آن به ویژه در حوزه سنگ آهن مغفول مانده است و باید از این فرصت بهره بیشتری گرفت.

رزم حسینی خراسان رضوی را از این حیث دارای شرایطی ممتاز قلمداد کرد و تصریح کرد: معدن و تجارت ظرفیتی است که باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی در آن فراهم کرد تا از این طریق تمامی ظرفیت‌های معدنی استان بکار گرفته شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: کرونا بخش تولید کشور را با معضلاتی روبرو کرد اما حرکت ما در مسیر رونق صنعت و کشاورزی همچنان ادامه دارد.