ارزش بیت کوین پس از یک کاهش ۳.۴ درصدی دوباره بالا رفت، ولی همچنان ۱۰ هزار دلار پایین‌تر از اوج بیش از ۵۸ هزار دلار آن در ماه فوریه معامله می‌شود.

بیت کوین ۲۱ درصد از ارزش خود را در هفته گذشته از دست داد، اما هنوز هم ارزش آن پنج برابر نسبت به سال گذشته بالاتر است. برخی عقیده دارند این ارز مجازی می‌تواند مانند طلا پشتوانه‌ای در برابر تورم و ضعف پول‌های رایج باشد و تبدیل به بخش بزرگ‌تری از اوراق بهادار سازمانی خواهد شد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۱۴.۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۹۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۸۲.۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۱.۷۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۶.۷۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۳۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۶ اسفند را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 49,039  ۱,۲۵۵,۲۲۵,۰۲۴
اتریوم 1,584 ۴۰,۵۵۰,۸۱۲ 
کاردانو 1.15 ۲۹,۴۳۳ 
بایننس کوین 228.85  ۵,۸۵۷,۶۶۸ 
تتر ۲۵,۵۹۶ 
پولکادات 34.03 ۸۷۱,۰۳۱
ریپل 0.46 ۱۱,۹۷۸ 

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.