به گزارش پارس به نقل از تسنیم، وزارت صنعت استان تهران از اواخر خرداد ماه از کلیه سازمان ها، وزارتخانه ها، دستگاه های دولتی، سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی های کارگری و کارمندی و نیروهای مسلح و اتحادیه صنفی مرغ فروشان دعوت کرده بود تا با مراجعه به ساختمان شهید رجایی وزارت صنعت استان تهران واقع در خیابان ولی عصر (عج) نبش زرتشت، مرغ مورد نیاز خود را با نرخ ۴۸۰۰ تومان (درب سردخانه) از این سازمان دریافت کنند.

اما به گفته علی اکبر پورکاوه مدیر کل تأمین و توزیع وزارت صنعت با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و شروع طرح ماه ضیافت، قیمت مرغ منجمد ۲۰۰ تومان ارزان تر از نرخ مصوب ۴۸۰۰ تومانی یعنی به قیمت۴۶۰۰ تومان از امروز توزیع می شود. همچنین مرغ منجمد ۴۶۰۰ تومان در حجم نامحدود و فراوان برای تأمین بازار آماده توزع است.

گفتنی است نمایشگاه های طرح ضیافت نیز در ۵ نقطه تهران از فردا دایر خواهد شد و تا ۲۱ تیر ماه نی زادامه خواهد داشت و توزیع انواع کالای اساسی از جمله، مرغ، گوشت، برنج، روغن و لبنیات و خرما و شیرینجات ماه رمضان و سایر کا لا ها عرضه می شود. البته زمان برپایی این نمایشگاه ها در سایر استانها به عهده هر استان گذاشته شده است.

این نمایشگاه ها از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه نمایشگاه ها از ساعت ۱۰ تا ۹ شب و از ۱۹ تیرماه که روز نخست ماه مبارک رمضان است تا ۲۱ تیرماه ساعت این نمایشگاه ها از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب خواهد بود.